System Zarządzania Jakością ISO 9001
Założenia realizowanej polityki jakości
Nadrzędnym celem Polityki Jakości w SOTER Sp. z o. o. jest usatysfakcjonowanie naszych Klientów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości w zakresie świadczonych usług sourcingowych.
Politykę Jakości realizujemy działaniami w ramach wprowadzonego w naszej Spółce Systemu Zarządzania Jakością, który spełnia wymagania normy ISO 9001 przy pełnym zaangażowaniu całej kadry kierowniczej i udziale wszystkich pracowników. Zadowolenie klientów traktujemy jako miarę jakości naszych usług oraz niezbędny warunek rozwoju Spółki.
Głównymi kierunkami naszych działań jakościowych jest:
- jasne określanie potrzeb i oczekiwań klientów realizowanych podczas przeglądu umowy,
- korzystanie z usług sprawdzonych dostawców,
- terminowy oraz dokładny sposób realizacji usług outsourcingu,
- ciągły monitoring efektywności usług outsourcingu,
- doskonalenie funkcjonowania procesu outsourcingu.
Dążymy do umacniania pozycji na rynku oraz utrzymania opinii partnera rzetelnego i godnego zaufania. Wiąże się to zarówno z pozyskiwaniem coraz większej liczby nowych Klientów, jak i utrzymywaniem współpracy z Klientami stałymi.
Mierzalne cele jakości są ustalane corocznie podczas przeglądu zarządzania dokonywanego przez kierownictwo SOTER Sp. z o. o.
Potwierdzeniem świadczenia usług na poziomie, który spełnia oczekiwania naszych Klientów, jest uzyskanie po przeprowadzonym audycie w dniu 08.06.2018 roku, recertyfikacji, dzięki której Soter Sp. z o. o. uzyskała ważność certyfikatu do dnia 08.06.2024 rok.