System Zarządzania Jakością ISO 9001

Założenia realizowanej polityki jakości

Nadrzędnym celem Polityki Jakości w SOTER Sp. z o. o. jest usatysfakcjonowanie naszych Klientów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości w zakresie świadczonych usług sourcingowych.

Politykę Jakości realizujemy działaniami w ramach wprowadzonego w naszej Spółce Systemu Zarządzania Jakością, który spełnia wymagania normy ISO 9001 przy pełnym zaangażowaniu całej kadry kierowniczej i udziale wszystkich pracowników. Zadowolenie klientów traktujemy jako miarę jakości naszych usług oraz niezbędny warunek rozwoju Spółki.

Głównymi kierunkami naszych działań jakościowych jest:

  • jasne określanie potrzeb i oczekiwań klientów realizowanych podczas przeglądu umowy,
  • korzystanie z usług sprawdzonych dostawców,
  • terminowy oraz dokładny sposób realizacji usług outsourcingu,
  • ciągły monitoring efektywności usług outsourcingu,
  • doskonalenie funkcjonowania procesu outsourcingu.

Dążymy do umacniania pozycji na rynku oraz utrzymania opinii partnera rzetelnego i godnego zaufania. Wiąże się to zarówno z pozyskiwaniem coraz większej liczby nowych Klientów, jak i utrzymywaniem współpracy z Klientami stałymi.

Mierzalne cele jakości są ustalane corocznie podczas przeglądu zarządzania dokonywanego przez kierownictwo SOTER Sp. z o. o.

Potwierdzeniem świadczenia usług na poziomie, który spełnia oczekiwania naszych Klientów, jest uzyskanie po przeprowadzonym audycie w dniu 08.06.2018 roku, recertyfikacji, dzięki której Soter Sp. z o. o. uzyskała ważność certyfikatu do dnia 08.06.2024 rok.

Aplikujesz na stanowisko: Praca w Soter

Aplikujesz na stanowisko:  ISO 9001